Prekių keitimas/gražinimas

Parduotų prekių trūkumus, jei įmanoma, pašalinsime, nekokybiškas prekes pakeisime ar priimsime atgal, vadovaudamiesi “Mažmeninės prekybos taisyklėmis”, patvirtintomis 2014 m. liepos 22 d. LR Vyriausybės nutarimu Nr. 738, Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnyje numatytais atvejais ir (ar) kitais Lietuvos Respublikoje galiojančiais bei taikomais teisės aktais. 

Kadangi baldai ir jų dalys (t.y. baldų furnitūra) priklauso negrąžinamų prekių kategorijai (remiantis “Mažmeninių prekybos taisyklių”, patvirtintų 2014 m. liepos 22 d. LR Vyriausybės nutarimu Nr. 738, II skyriaus 17.21. punktu), mūsų parduotuvėje įsigytų kokybiškų prekių atgal nepriimame.

Nuotoliniu būdu ar ne prekybos vietoje pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka per 14 dienų nuo jų įsigijimo datos, jeigu jos yra:

– originalioje ir tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
– nesugadintos paties Pirkėjo;
– nenaudotos ir nepraradusios prekinės išvaizdos, t.y. turi būti nepažeistos etiketės, pakuotės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šio punkto reikalavimai netaikomi tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
– tos pačios komplektacijos, kaip ir buvo pateikta Pirkėjui.

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina pateikti raštišką prašymą, nurodant prekės grąžinimo priežastį, ir pridėti prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą.

Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Pirkėjo raštiško kokybiškų prekių, pirktų nuotoliniu būdu ar ne prekybos vietoje, atsisakymo gavimo dienos grąžina Pirkėjui pinigus ar pakeičia prekes į Pirkėjo pageidaujamas kitas, jei tuo metu jas turi sandėlyje. Tačiau Pirkėjas tokiu atveju privalo padengti tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Pagal specialius užsakymus atvežtos ar mūsų pagamintos kokybiškos prekės yra NEKEIČIAMOS ir NEGRĄŽINAMOS.

Jeigu prekės trūkumai atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles ir Pardavėjas tai įrodo, prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

Šioje svetainėje naudojami slapukai, naršydami toliau Jūs sutinkate kad jie būtų naudojami. daugiau informacijos

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close