Prekių pristatymas

delivery_foto_vasaraSavo prekes ir gaminius pristatome pirkėjo nurodytu adresu visoje Lietuvoje.

Užsakymus nuo 100 eur  Lietuvos teritorijos ribose pristatysime NEMOKAMAI, jei pakuotės svoris neviršija 30 kg, ilgis – iki 3 metrų! Pakuočių virš 3 m siuntimo kaina derinama individualiai.

Siunčiame tik siuntas iki 3,5 m ilgio. Ilgesnius krovinius siūlome pasiimti patiems arba organizuotis paėmimą per siuntų kompanijas savarankiškai.

Per siuntų tarnybą nesiunčiame gaminių iš aliuminio profilių su stiklais. Tokių prekių transportavimą klientai organizuojasi ir apmoka patys.

Pirkėjas, priimdamas prekes iš siuntų tarnybos kurjerio ir pasirašydamas transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, patvirtina, kad gavo visas užsakytas prekes, jos yra tinkamos būklės, pakuotės nepažeistos, tvarkingos.

Pastebėjęs, kad pateiktos prekės pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista (-os) ir/ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai raštu pažymėti prekių perdavimo-priėmimo dokumente. Pažeistą pakuotę svarbu atidaryti ir patikrinti ar nesugadintos ir prekės.

Tinkamai pažymėję prekių, pakuočių pažeidimo ar trūkumo faktą siuntų tarnybos prekių perdavimo-priėmimo dokumentuose, Jūs įgysite teisę per 2 darbo dienas kreiptis į mūsų įmonę raštu dėl žalos atlyginimo.

Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad prekė yra perduota tinkamos būklės, pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra.

Prekes salone įsigijęs Pirkėjas pretenziją apie netinkamą prekių komplektaciją, pažeidimus ar kitus neatitikimus privalo pateikti nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas.

Pristačius ir perdavus prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas ne vėliau kaip kitą darbo dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją.

Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio – padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.

Šioje svetainėje naudojami slapukai, naršydami toliau Jūs sutinkate kad jie būtų naudojami. daugiau informacijos

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close